Pris och mat

Om en halvtimme ungefär ska alla vi nior till matsalen och äta våran sista lunch där. Det blir troligen den godaste också. Hörde nåt om att det skulle vara fläskfilé men potatisgratäng och bernaisesås, dessutom vet jag att det blir bananasplit till efterrätt.

Sen ska jag, Elli och Viktor få ett pris för att vi bar grillen för någon kväll sedan när vi åt middag med klassen.

Idag ska jag spela fotboll och fika efteråt. Jag trodde att jag skulle ha skitont i munnen när jag spände åt igår men jag känner ingenting. Däremot har jag skitont i ena örat och lite huvudvärk.

nu ska jag dra och göra någonting. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0