Stugan

jag gissar att jag inte kommer att skriva ett inlägg i morgon så jag gör ett kort här nu innan jag går och lägger mig.

Idag har det varit Operation Dagsverke så jag har varit hemma och städat och bakat typ hela dagen. Sedan for jag till skolan för att lämna pengarna och möta upp Elli och ge henne en grej. Mamma kom hem vid fem då började jag baka bröd och när de var klara så åt vi middag. Sen pratade jag i en halvtimme eller mer med Ellis som kommer hem på tisdag.

Imorgon sticker jag till stugan ända tills på söndag kväll, då måste jag börja tagga inför matchen på måndag och sörja över de två matcher jag missar imorgon och på söndag. Så går det när man blir sjuk.

nu somnar jag snart här så godnatt.

Kommentarer
Postat av: melinda

lycka till på måndag då!

2011-06-02 @ 01:32:31
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0