Det funkar

Sitter och kollar hockey på tvn men inget av det jag ser är intressant så jag tog ett block och en penna och ritade lite saker. Jättefint, kan jag säga.

Idag sög det på träningen, men för Emma som har varit på sin första fotbollsträning på år och dar gick det skitbra för henne. Nybörjartur säger jag som är avundsjuk.. nej, men hon var jätteduktig!

Imorgon ska jag på stan med Elli och kolla in KappAhl en liten sväng, kanske man hittar ngonting där. Tveksamt med det skadar inte att försöka. Sedan kanske vi kan kika in på Oskars som också har öppnat här i våran lilla stad och ta och fika lite. Det låter som oss.

Jag har inte så mycket att berätta, ska fara till Luleå någon helg framöver och shoppa och säga hej till min lilla farfar och farmor och sånt. Jo, jag ska ju självklart hälsa på mina underbara kusiner när jag väl är där också.


Här är min fina lilla hockeyteckning som inte har ett dugg med hockey att göra. Jo, jägaren siktar på räven, inte renarna som det kanske ser ut som. Med duh, alla vet ju att man inte får skjuta renar.


Okej jag insåg just att räven inte syns så jag ska göra en liten photoshop-förklaring!

HÄR:


Hoppas att ni nu ser vad som är på bilden!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0