En helt tråkig tisdag.

Ja, det började med att jag hade sovmorgon till halv tio. jag var svintrött eftersom att jag somnat först klockan ett på natten till måndag och klockan tolv i går. Jag måste skärpa mig!
Jag äter frukost och det men jag orkar inte sminka mig så jag har sett ut som en zombie med påsar under ögonen och varit mer blå där än vanligt. Ingenting hände i skolan. det var längdskidor på gympan så jag och Eloise for en sväng till viadukten vid Malmberget och tillbaka. Det var jobbigt men solen lös så det var faktiskt ganska trevligt.

Idag hade jag planerat att åka på Dundret med alice och sedan kom Eloise och frågade om hon också fick hänge på. Jag värmde lite mat när jag kom hem, jag hade redan på mig understället och det efter skidturen och väntade bara på att Alicia skulle höra av sig. Då smsar hon och säger att Dundret inte är öppet! Eftersom att alla sörlänningar har sportlov nu så kommer de hit och åker skidor så därför är kvällsöppetiderna inställda tre veckor i rad! Irriterande. 

Jaja, vi ska hitta på något annat istället så jag har bytt om igen och satt upp mitt smutsiga hår i en hästsvans. Hoppades på att få duscha idag men vi har ju friluftsdag imorgon så det får väl bli en dusch efter det då.

nu ska jag ta en liten godis och sedan kolla en film tills alice och ello är klara. hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0