Flingfrukost

Jag vaknar, går ner för att klä på mig och sedan gör jag mig min underbara flingfrukost. A-fil, lite hemlagad lingonsylt och så frosties. Ja, jag har fått köpa frosties för mamma!
Iallafall så gör jag också varm choklad och när jag har satt mig här och ska ta min första tugga så far en flinga in i mitt tandkött. Skitont. Nu kan jag inte njuta lika mycket av min flingfrukost som vanligt.

Är detta ett tecken? Kommer min dag bara bli skitdålig fast jag trodde att den skulle bli skitbra? Fast jag har inte trott att den skulle bli skitbra, vi har både gympa med vikarie idag och syslöjd.

Aja, fick reda på uteträningstiderna igår för fotbollen.
Såhär ser de ut för er intresserade eller ointresserade:

Måndag: 18-19 hel plan (Jag har kör då så jag missar den, snyft)
Tisdag: 18-19 hel plan (Min lediga dag försvann helt plötsligt)
Torsdag: 18-19 hel plan

Ganska bra dagar ändå. Då ser mitt träningsschema ut såhär:

Måndag: kör
Tisdag: Fotboll
Onsdag: Dans
Torsdag: Fotboll
Fredag,Lördag,Söndag: Ledig

Oj, blev klockan såhär mycket, då ska jag skynda mig att äta upp sedan gäller det att skynda sig till skolan.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0