HKn

Sitter hemma och försöker klura ut våran HK- uppgift som vi fick idag. Jag har gjort denna uppgiften förut men priserna har ändrats och jag vet inte riktigt allting. Sedan finns det en till uppgift som verkar skitjobbig. Jaja, jag får öppna HK-boken och försöka klura ut det.

Senare idag trodde jag att jag äntligen skulle få gå på fotbollsträningen men i samma sekund kom jag på att det är kör så jag måste tyvärr gå på den. Jag har ingen emot kören men jag har saknat fotbollen. Den får helt enkelt vänta tills på torsdag.

Nä nu ska jag läsa några bloggar och sedan sätta igång, jag kom ju nyss från skolan och jag tycker att jag borde få en liten paus. Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0