Hos Kela

Just nu sitter jag i Kelas lägenhet i Helsingbirg. Tågresan gick bra, det är ju inte superkul men det gick. Men när vi skulle byta tåg i Göteborg så blev allting försenat med totalt två timmar
Jaja, Kelas lägenhet är jättefin och stor, jag har duschat och ätit och väntar nu på efterrätten. Imorgon ska vi över till Köpenhamn och shoppa ller bara titta lite.
Jag är dödsnervös inför shoppingen, jag vågar inte prata med skåningarna, det skorrar bara och är allmänt läskiga.
Jag kommer be mamma att betala åt mig.
Nu ska jag äta äppelpaj! hejdå!
saknar er alla! önskar att jag kunde vara med på lilla vm!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh Eve! ni måste komma förbi oss! var ju superlänge sen vi träffades:(

2011-03-05 @ 22:03:54
Postat av: Elli

lilla vm var kul men det hade varit roligare om du hade varit med, !

plus att du lätt hade blivit matchens lirare, hahaha <3

2011-03-08 @ 01:05:20
Postat av: melinda

saknar dig med

2011-03-13 @ 03:22:30
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0