Hungrig

Jag har just kommit hem, ja ni läste rätt, jag har slutat för idag! Tyvärr så har jag trumper kl 3 så jag får pallra mig tillbaka till skolan och spela i 40 minuter. Nåväl, det är ändå skönt!

Jag är dödshungrig nu vilket betyder att jag ska ta och laga lite våfflor, det är ju våffeldagen snart så jag måste ladda. Sedan ska jag hinna klart med vg-frågorna i HKn också så att jag kan fokusera på mvg-frågorna resten av veckan.

Litet kort inlägg bara, senare idag är det dans, annars händer ingenting. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera också, men det är lättare sagt än gjort.

hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0