Kolakakor

Det är precis det jag nyss har bakat! Känner mig lite duktig hära eftersom att jag aldrig bakar.

Idag skulle jag äta våfflor med Elli men nää, inte den här gången heller. Igår kollade vi alla fall film med Hanna, Therese, Melinda och Fanny. Det var ganska roligt men Hanna och Elli fick nån kick och satt och asgarvade mitt under filmen. Jaja, Prom Night var bra och sedan kollade vi otecknade Peter Pan, skitbra! Mest för att killen som spelade Peter Pan var skitsöt.



Han liknar faktiskt Elijah Wood nu när jag ser bilden på honom!




Haha! De är jättelika varandra!

Jaja, här är Jeremy Sumpter igen, som han heter, fast lite äldre:





Kommentarer
Postat av: melinda

SÅ SÖT

2011-03-28 @ 19:44:39
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0