Köttsoppa

Idag åt vi köttsoppa till middag, skitgott!

Ja, idag var jag på marknaden med mamma och pappa, jag har lyckats vara på marknaden alla tre dagar i helg. Idag tog vi iallafall med Ture så att han skulole få social träning, men han pep och skrek hela tiden. Dessutom har jag aldrig märkt hur många andra hundar det är på marknaden för än idag. Där köpte jag bara några remmar och sen for vi till mommo och moffa.

Där var mommos kusin så vi fikade lite och sånt, jag loggade in på deras datorn en snabbis till och med. När jag kom hem har jag bara suttit och kollat One Tree Hill. Kan säga att jag kollade klart säsong 3 så nu är det bara fem stycken to go!

Mamma tycker att jag har för mycket fritid när jag hinner kolla flera avsnitt så jag får börja träna från och med imorgon! Undra hur det kommer gå, känns som att jag har tappat hela min kondis och spelet och ja, allt.

Men det ska bli skönt, känns som att jag har tjockat på som bara den, den här veckan. Sedan har jag också märkt att jag inte kan ligga still. Till exempel när jag lägger mig för att läsa eller kolla ett Oth-avsnitt så börjar det krypa i ryggen lite ovanför svanken, det blir som att någon kittlar mig fast inuti och det blir så obehagligt att jag måste röra på mig. Så nu för tiden ligger jag alltid och rör på höfterna eller sparkar med benen för att den där känslan inte ska komma tillbaka. Ser säkert mysko ut och jag kan säga att det är väldigt svårt att röra på sig och läsa samtidigt.

Nu lyssnar jag få depplistan min, fast jag är inte ett dugg deppig. Men det är så lung så ibland lyssnar jag på den när jag är på bra humör också. Jag ska lägga mig tidigt ikväll så det blir väl att gå och borsta tänderna nu. Tjarå!


Bild från skåneresan.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0