marknaden

hej! jag har just kommit hem till elli från att ha varit och sprungit runt på marknaden som någon konstig människa. med oss hem följde dennis, john och hanna. john sitter och spelar gitarr, elli, dennis och hanna sitter och gör något. jag ska nog hem på en stund och äta middag.
mamma och pappa är i stugan så de kommer antingen hem ikväll ganska sent eller så kommer de hem imorgon. bilen våran har inga extraljus så de kommer nog hem imorgon.

på marknaden köpte jag tre remmar, lite kolor åt ellis och sedan köpte jag leggings på jive. jag är hungrig så jag sitter och äter remmar vilket gör lite ont i mina tänder, jag var nämligen och skruvade åt den underbara tandställningen i tisdags.

fick även veta att den tredje maj så ska jag få räls där nere. jag vill inte! eller jo, jag vill, men det är fult och jobbigt och mat fastnar och dek kommer att ta JÄTTELÅNG tid och blää!!!
även om det är värt det senare i livet om typ fem år när den försvinner. dumma tänder.

nu ska jag sociala mig lite och sedan pallra mig hemåt. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0