Mums

jag har nyss ätit renskav och ska sticka iväg på kören om tio minuter sisådär. När mamma komhem hade hon varit och handlat, hon överraskade mig med att ha köpt frosties (ni vet de där supergoda sockerflingorna?) och en ben & jerry's! Jag blev jätteglad!

imorgon är det skidor men jag vet inte hur jag ska få med mig mina egna skidor till skolan när jag har sovmorgon. Vanligtvis får jag ju skjuts men nu går det inte.

Ja, jag ska bara borsta tänderna och håret sen sätter jag fart mot sjöparksskolan och sjunger i två timmar. Eller vad vi nu gör på kören..



Kommentarer
Postat av: melinda

Har inte du typ spåret just bredvid dig? haha ;)

Nej men, jag ska nog också ta med egna skidor. Dom man lånar går ju inte ens att åka i.

2011-03-21 @ 19:09:39
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0