Nämen hallå!

Jag har fått klagomål på att min text är jätteliten så jag har nu försökt att fixa det! Säg till om den fortfarande är liten.

Igår så kollade jag filmen Tangled, jag tyckte den var jättebra fast den hade kunnat få vara lite längre.  men småbarnen som egentligen ska se den här filmen orkar väl inte koncentrera sig så länge. ja, igår kom också elli över hit en stund och vi pratade lite om allt möjligt. Det var skönt.



Gillar hästen bäst, som vanligt. ett  bra exempel är vägen till eldorado.

just nu håller pappa på att slänga ihop en pannkaka som jag önskade mig, annars händer typ ingenting.
Dagen har förövrigt varit någorlunda bra, jag känner mig på glatt humör. Mina läppar är väldigt torra så det är ju såklart ett minus.

Jo! Kommer ni ihåg när jag satt en nedräkningssak (som jag kallade det) på hur många dagar det är kvar till sommarlovet? Jag tänkte göra samma sak igen men jag vet inte när vi har skolavslutning, vet någon av er det?

såå, känner att jag inte har något mer att berätta. hejs!

Kommentarer
Postat av: melinda

jag TROR vi har 10 juni på fredag och på torsdagen innan så har vi balen.

2011-04-04 @ 18:15:23
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0