Norrsken in my dreams

Jag såg lite norrsken påväg hem från fotbollen så jag tänkte att jag kunde ta en promenade med Ture och fota lite, iallafall det som går. jag åt, jag kopplade Ture och jag gick ut. Jag gick runt elljusspåret, runt nya området, genom rallarosen och eljjusspåret igen. men det fanns inget norrsken. Jag stannade ett par minuter på elljusspåret också för säkerhets skull. Jag la mig på rygg och Ture satt sig på min mage, men det enda vi (jag) såg var tusentals glittrande stjärnor, vilket i och för sig också var fint men det var ju norrskenet jag var ute efter.
Nåja, det kommer väl fler chanser. Önskar bara att jag sett norrskenet för någon dag sedan, det var tydligen otroligt vackert.

Nä, nu ska jag packa det sista för imorgon rullar vi mot Helsingborg. Eller vi mellanlandar i Boden för att byta till nattåget. Om man nu kan mellanlanda med tåg.
Jo, jag har ju en läxa att maila till Lotta nu och sedan lämna in mitt personporträtt på engelskan till tant Petra imorgon.  Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0