Sjuk

Hemma från stugan äntligen. Jag var hos mina systrar i början av sportlovet tills på onsdag. När jag kom hem duschade jag, var med alice i nån timme, åt och var med elli och några fler i typ tre fyra timmar. Sedan skulle mamma och pappa fara till stugan och jag skulle få stanna hemma och gå på white party och hela köret med då får jag feber och blev dit tvingad. har mest mått illa och sovit fast igår var vi ute med skotern och åkte lite.

ja, nu ska jag iallafall vara med elli, hon hade visst något på hjärtat. Men jag hör väl av mig om lite mer intressanta saker som hänt. jo, idag har jag även suttit fastklistrad framför tvn när Life of Ryan har gått nonstop (jaja, reklamavbrotten hindras såklart inte) på MTV. 

Nu ska jag ta en alvedon, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0