Tja

Jag skulle äta våfflor med Elli idag men ingen av oss var sugna på det så vi ska ha filmkväll istället! Jag laddar ner Prom Night, Elli hade Hata Göteborg och så ska vi väl kunna fixa en tredje film. Sedan behövs bara godis och läsk, tur att de bor precis ovanför ICA.

Idag har jag varit och köp mitt första plagg på KappAhl i hela mitt liv och det var till och med här i Gällivare, jag köpte en svart t-shirtbh. Sedan fikade vi på Oskars men det var för stort, kallt och det luktade illa. Dessutom var deras kladdkaka typ bara smet men jaja. Festisen var god. Om några månader när de har fixat klart med allting ska jag göra ett nytt försök, de har faktiskt precis öppnat, allt kan inte vara bra.

Ja, är klar med HKn också! Ändå till MVG säger jag stolt. Fast jag fick hjälp av både Ellis och Mamma.
Nu ska jag äta glass, hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0