Vår

Värsta fina vädret idag! Jag får massa vårkänslor och vill bara ha sommar nu! Skönt att Ellis också kommer hem om några dagar. Jo, när jag ändå snackar om vårkänslor så har jag tänkt att göra en ny, lite vårigare header. Den kommer väl inom kort.

Idag på HKn fick vi baka någon sorts skorpa, biscotti hette det. Vi fick ta några stycken att äta, typ tre stycken och de var jättegoda! Jag och Eloise bakade tillsammans och vi satt i mörk choklad, undra om det är lika gott med ljus?

Idag har jag absolut inga planer tänkte jag säga men jag kom på att det är kör klockan sex, det har börjat bli lite roligare på kören nu när vi närmar oss slutet på våran planering.

Hundarna ligger ute och myser så jag kanske ska ta min bok och joina dem. Äh, jag kan ju sitta i dörröppningen, eller öppna balkongdörren i vardagsrummet och ändå få friskluft. Huset kan behöva vädras med lite vårig luft.





Kommentarer
Postat av: Elli

varför är din text typ på storlek 5 ;ooo xd ?

HHAHAHAHA

2011-03-28 @ 20:19:25

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0