Dystert läge.

gjorde bort ett elektrokemi-prov, två nationella i svenska och engelska och fick även veta att jag ett ynka poäng ifrån MVG på nationella i kemi.
så onödigt.

idag ska jag vara med ellenor om allt funkar som det ska, sen blir det nog en hemmakväll för mamma och pappa är borta en stund idag.

jag kom just att tänka på att det är mindre än två veckor kvar tills balen och skolavslutningen. och ännu mindre kvar tills ellis kommer hem!

sorgligt egentligen, jag kommer aldrig att komma tillbaka. tio år på samma skola och sen är jag bara borta. aldrig ha lektioner med de lärare som har bäst lektioner, inte heller kommer jag att sitta och vara trögfattad på den sämsta lärarens lektioner.

dystert läge.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0