here i am

hade världens knäppaste dröm om att jag blev jagad och red på kor längst gångstigen vid hästarna. när jag då satt och red på en helt plötsligt jättesnabba kon så tänkte jag i drömman att
"det här jag jag ju skriva i min blogg. tänk vad alla ska bli förvånad över att jag blivit jagad av en liten unge och sedan ridit på en ko."

men när jag vaknade och insåg att det bara varit en dröm blev jag besviken och undrade vad jag skulle skriva på bloggen istället. så här är resultatet av vad jag har kommit på sju timmar senare.

jag kom nyss hem från emma efter att ha repat in en akustisk sång med henne och alice som vi ska spela upp på vårturnén och kanske på 25års-jubileumet. innan dess har jag ätit plättar till frukost och bara kollat one tree hill. snacka om att inte ha något liv.

men nu skriver elli på facebook någonting om håkan hellström och daniel adams-ray som kommer till luleåkalaset. hade ju varit kul att kolla förutom själva luleåkalaset som suger. de kanske kommer till kiruna också? jag orkar inte med alla fulla fjortisar (jag är ingen fjortis, inte full heller för den delen.) som ska förstöra allting.

jaja, jag får väl se. nu ska jag ta fram en matlåda till middag och sätta mig framför tv:n, hejdå!

Kommentarer
Postat av: alicia

Du drömde säkert om kor på grund av den fina sången jag skrev till dig om din halva kalv. :)

2011-05-08 @ 14:38:42

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0