Tallbacka IP

Hanna smsade vid halv två efter att genrepet för skolföreställningarna som vi ska ha under veckan var slut. Det gick inte så bra men det ska det ju inte heller göra.

Iallafall så frågade hon om jag ville hänga med till tallbacka och spela fotboll. jag skulle vara med elli så jag drog med henne också. vi sköt lite skott och bara låg och pratade på planen en stund tills hanna ville fara på coop. vi cyklade dit och jag lånade en tjuga av hanna och köpte lite godis.
efter det satt vi utanför på en bänk en stund innan vi for hem.



jag har inte köpt lösgodis på jättelänge så det var väldigt gott.

nu ska jag ta en banan och sedan ska jag nog ladda ner en film. eller så slår jag bara på tv:n.
det är skönt att vara omringad av elektroniska apparater.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0