14-6

Hej! 

Jag sitter framför den enda datorn i hela huset med internetåtkomst just nu vilket gör att det inte är ledig så ofta. Därför kan jag inte heller blogga så regelbundet..

Idag vaknade jag vid 11, jag duschade, åt frukost och sen satt jag typ bara framför tvn. Där vid halv två for vi till Hertsön för att kolla på en innebandymaych som Isac spelade i. De vann tillslut med 14-6 tror jag. När vi kom hem därfifrån så har jag bara kollat degrassi High- the next generation hela kvällen och snart är det middag. Vid nio ska vi kolla In Time på bio. Känns som jag blivit värsta biofantasten för innan jag var hos ellis så hade jag inte sett film på flera månader och nu har jag ju kollat där borta, i torsdags och så idag.  Haha.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har inte hänt så mycket. Det var inte ens en endaste snygg kille på matchen. Lite tråkigt.
Nu ska jag hitta på något att göra, hejdå.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0