Bakar chokladbollar medan snön faller

Det är så skönt när snön bara kommer, och kommer, och kommer, och kommer... snart har vi två dm! Det har blivit riktig vinter på bara en dag.

I alla fall så har jag bakat lite chokladbollar när hela skläkten kommer förbi, men chokladbollarna är mest åt småbarnen. Jag har bara fotat det roliga, (så ni slipper se allt kladd och klet) nämligen strössligen! Det var så fina färger i strösslet så jag har typ bara fotat det, haha.

Senare idag ska jag och fira fina Melinda som fyller år. Då tror jag att jag även får träffa saknade Eloise som fyllde år igår! Grattis till er båda och ni vet att ni betyder mer än mest! ♥

Ja, här har ni bilderna och ha en bra fredagskväll allihopa - det ska jag!







Kommentarer
Postat av: melinda

aw tack evelina! chokladbollarna såg inte tokiga ut ;)

2011-11-26 @ 20:18:54
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0