Bingo

okejdå, nu har man kommit hem efter fem långa timmar på bingon. det var faktiskt inte så extremt hemskt med tanke på att jag slumrade till där i min stol under två minuter.. 

nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon, det är verkligen svårare och svårare att stiga upp eftersom det bara blir mörkare och mörkare utomhus.

SNÄLLA SNÖ, KAN DU INTE KOMMA SNART?!?!

jo, har inte kunnat tvätta ansiktet nu ikväll eftersom en enorm mosad spindel var i dörrposten. så kommer säkert ha massa finnar imorgon också. lyckat. pappa ska i alla fall ta bort den imorgon på morgonen, han lovade det. annars kommer jag ju inte ens kunna borsta håret. ja, jag är så rädd för spindlar. levande eller döda. äh, nu ska jag sova. på riktigt. godnatt.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0