Far hem idag

Är fortfarande hos familjen Grape. Idag far jag dock hem där vid ett så jag borde kanske ta och äta frukost och klä på mig. men inte än, snart.

igår var vi och firade våra två pappor på exotic och det var jättegott, jag shoppade också lite på stan. köpte ett par assköna vinterskor och en tröja och ett par leggings. och juste, några öronhängen också. ångrar att jag inte köpte en skjorta från BikBok men jag får helt enkelt vänta med den. det var dessutom ganska dyr så det kanske var bra att jag inte köpte den ändå.

nu ska jag kolla bloglovin och sen måste jag äta frukost. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0