Godnatt

Jag sitter i soffan och ska strax gå och lägga mig men jag tänkte att jag första kunde skriva lite om vad jag har gjort under dagen sen mitt senaste inlägg.

När Ellis kom hem från "jobbet" så for vi på ÖochB och Rusta. Vi köpte lite smågrejer och godis. När vi kom hem därifrån så hade Christopher slutat och vi for på en japansk sushirestaurang för att äta middag.
Jag har kommit fram till slutsatsen att jag inte tycker om sushi men jag kan äta det om jag någongång i mitt liv blir tvungen. Och jag suger på att äta med pinnar. Big time.

Nä, nu håller jag på att somna framför datorn. Hejdå och godnatt!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0