Grattis till mig själv!

jaha, då var man sexton år gammal. men jag känner mig inte äldre eller något sånt, allt är precis som vanligt.

förutom att mina bästaste föräldrar har beställt en ny telefon till mig och att mina fina syskon + christopher har köpt så fina grejer till mig. jag är verkligen jätteglad!

hoppas dagen blir lite mer speciell för jag vill gå runt och skutta av glädje och jag vill vara jättetrött för att jag var så nervös och förväntansfull igår kväll när jag skulle sova, inte för att jag har vänt dygnet under helgen. men det är jag inte. det kanske är såhär att bli vuxen? inte för jag ens är i närheten av vuxen och tråkig enligt mig.

nä, jag får ta tag i det och hoppa omkring hela dagen, då kanske det kommer. hejdå!



jag i mina fina öronhängen jag fick av mina vänner igår och i mammas fina skjorta som jag fick låna idag!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0