Haha, det här håller ju på att bli en kattblogg

Har precis vaknat. för tredje gången

Det där kattskrället som sover på toan (för att jag är allergisk och sover i vardagsrummet) har klöst på dörren sen halv fem i morse. Först trodde jag att det var någon jätteirriterande människa i min dröm som var tvungen att skriva upp en massa siffror på en krittavla flera gånger i rad, men sen när jag tillslut vaknade förstod jag att det var katten. Jag gick dit och då hoppar han bara upp i min famn och börjar spinna och är asgullig, så jag satt bara tillbaka honom vid sin handduk som han sover på. Sedan började han klösa igen vid halv sex och då var jag jättetrött så jag stampade dit på en gång och då skällde jag ut honom. Om man nu kan skälla ut en katt. Sen var han tyst i nästan 45 minuter men när han började klösa igen så skulle ändå Christopher upp om en kvart så jag försökte ignorera det. När jag vaknade typ nyss så var det helt tyst så jag gick in på toan och då låg han där på sin lilla handduk och sov. Då tog jag med honom till soffan och mös en stund.

Men nu håller han på att riva i något jag inte vet vad det är så jag måste gå dit och titta. Hejdå!


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0