In Time

Så, då har man sett den filmen. Den var faktiskt bra och Justin Timberlake är ju alltid het så det gjorde ju bara allt bättre. Efter reklamen i början av bion och lite tv-tittande på MTV at the movies har jag bestämt mig för att också gå på The Three Musketeers och den andra Sherlock Holmes-filmen.

Nu ska jag ta ett glas mjölk för att rensa min kropp från allt onyttigt och sen tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Är helt slut.

Imorgon far jag hem men det är först vid sju på kvällen, så jag måste ju hitta på någonting innan dess. hejdå!

jo, bilder kommer sen när jag är hemma och har internet på min bärbara dator, kan inte hålla på och skicka över bilder mellan deras stationära och min.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0