ledsen tjej, men glad ändå

min scrollgrej med två fingrar på musplattan funkar inte, den har typ lagt av. vet någon varför?

jag gick på träningen i alla fall och jag är glad att jag gjorde det! det var asskönt att träna.

nu sitter jag framför hockeyn med varm oboy och digetivekex och allting känns bra. förutom att franskan ligger och blänger på mig från hallen. jag borde ta tag i den, men det är så TRÅKIGT! jag gör det imorgon, då har jag ingenting för mig.

nu ska jag hänga med i matchen så man inte är helt borta när folk pratar om den imorgon. fast luleå spelar ju inte så jag är troligen den enda som kollar på den.. äh, hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0