no words

har precis kommit hem efter en iskall promenad med hundarna. snart ska jag värma lite mat inför träningen senare ikväll. jag ska även kolla över mina finanser och se om det är möjligt att åka till luleå över helgen.

linn fyller även år idag, så GRATTIS TILL DIG LINN! hoppas du får en asbra födelsedag och synd att jag inte kan ge dig en grattiskram just nu, men den får jag ge när vi syns istället!

annars händer typ ingenting, fortfarande ingen snö. håller på att bli deprimerad eftersom det är så mörkt ute när det inte finns någon snö som lyser upp..

nå, inget mer att säga, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0