Ojdå.

Förlåt för att jag inte bloggat någonting idag men jag har städat och kollat tv och fixat naglarna och sånadär viktiga saker.
Nu kollar jag i alla fall Heroes på datorn samtidigt som jag byter sängkläder och går ner till pannrummet med all smutstvätt. Har man simultankapacitet så har man!
Mamma, pappa och Kela kommer hem om någon timme tror jag och innan dess så ska jag ha hunnit äta och fixa till i köket.

äh, det var inget intressant jag hade att säga så jag avslutar här och skriver ett nytt inlägg när någonting har hänt. Det blir lätt så att man bara sitter när man är ensam hemma.

Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0