Sammanfattningsinlägg

Nu får ni ett inläg om hela dagen eftersom jag glömt bort att blogga och sedan rann tiden bara iväg.

Morgonen:

Jag vaknade tidigt, spöregn som ni såg i förra inlägget. Jag åt frukost vid 11, halv 12. Skulle fara och handla till ikväll men det blev senare. såg ut såhär;


Upptäckte nya effekter;



senare: Jag for och handlade vid två. Blev ganska mycket mat men vi var 6 st ätande kvinnor så vi kunde lösa det. Jag for hem och "fixade" mig. For till emma vid halv sju och såg då ut såhär;



Hade jättekul med alla och har precis kommit hem. det är ett under att jag kom hem alls för jag är som en mänskligt vandrande zombie. astrött med andra ord. nu ska jag tvätta bort allt det här sminket och sen sova. 

imorgon blir det städdag för hela slanten för då kommer mamma, pappa och kela hem.

godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0