Skulle ha stannat i Uppsala

Det är iskallt här hemma. Där var det i alla fall plusgrader.
Jag är ensam hemma hela helgen, mamma, pappa och Kela far till stugan (igen) och jag stannar kvar (igen) för att kunna umgås med mina vänner.Jag sitter just nu och bygger lite hus i sims 3. Det är askul!
Jag ska väl ta kontakt med omvärlden så småningom. 

Jag kommer nog bli jättedålig på att blogga nu när jag är hemma igen. Här har jag vänner och andra människor runt omkring mig som inte jobbar sju timmar om dagen. Men jag ska försöka!

Det var väl typ allt. Flygresan gick bra, jag sov hela vägen. Höll på att halka och slå ihjäl mig på flygplatsparkeringen i Gällivare men jag hade en resväska att stödja mig på. Tur var väl det för annars hade jag nog brytit både armar och ben.

Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0