Sovmorgon igen

Har sovmorgon till tjugo i tio idag. Jag ska ta 8.55 bussen så det är inte värsta sovmorgonen som igår men det är alltid någonting.

Apropå igår så hann jag inte blogga för det var typ att vara i skolan till sju på kvällen, jag kom hem och åt middag, tittade lite tv och sen var det bara att hoppa i sängen. Det var ganska tråkigt att vara där så länge men vi kunde göra bort vår intervju vilket gör så att vi fick sovmorgon nu idag.

Nä, jag måste hinna fixa mig lite innan jag måste gå till bussen. hejdå!



Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha ja såklart ;)

2011-11-09 @ 15:41:04
URL: http://complicated.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0