Imorgon far jag hem

Hej!

Jag bloggade typ inget igår för att vi hade fullt upp hela dagen. Jag och Ellis gick till stan igår för att äta luch med Chritopher som hade lunchrast. Vi åt kinabuffé på en restaurang som hette China Garden. Det var asgott och det var faktiskt också min och Ellis frukost eftersom vi vaknade så sent.

Efter det gick jag och Ellis och shoppade lite på olika affärer och när vi var klara tog vi bussen hem. Senare på kvällen så var Christopher jättesnäll och installerade sims 3 på min dator så nu sitter jag och spelar det. Vi åt pizza till middag och sen for vi och kollade TinTin på bio. Filmen var bra och så var det 3D vilket alltid gör filmerna lite bättre. När vi skulle hem så hade någon rolig typ öppnat ventilen på ett av bilens bakdäck så vi kunde inte köra hem och var tvugna att åka buss.

Haha, katten hoppade just upp i min famn och började spinna. Konstig sak det där. I ena stunden sitter den och biter på mig och sen vill den bara mysa.



Nu ska jag passa på att hoppa i duschen för jag är ensam hemma. Ellis for på någon seminariumgrej för typ en timme sedan.

Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0