Yes, I am.

sitter på engelskan, snart slutar vi. då ska jag hem och ut med hundarna och sen ska jag sova lite. somnade ganska sent igår som jag skrev imorse och jag och hanna ska på bio ikväll så jag måste vara utvilad. om man ska kunna stirra på jacob i 140 min alltså. hehe. nej, jag har kommit över honom efter typ tre år. haha.

ändå ska jag gifta mig med honom på nyårsafton? äh, han förstår nog när jag blåser av hela bröllopet. min framtid är inte bredvid honom. om han nu ens har förstått att vi ska gifta oss..

nej, det här inlägget blev väldigt luddigt så jag ska avsluta och skriva lite mer på engelskan. vi ska göra en dialog och sedan läsa upp den inför hela klassen.

JA, OCH OM NI INTE FÖRSTÅTT DET SÅ SKA JAG OCH HANNA PÅ PREMIÄREN AV BREAKING DAWN, PART 1!!!




Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0