Det här irriterar jag mig på

Folk som inte kan kliva av bussen. Varför måste alla åka ändå till Md's? Kan de inte hoppa av vid stor-Ica eller något? vill ha lite space på bussen när jag åker hem. är van vid ett fyrasäte liksom. och nu kommer massa folk som aldrig kliver av. sjukt irriterande.

folk som stjäl saker. jag har sagt det tusen gånger under den här veckan och säger det igen (okej, skriver) SLUTA SNO SAKER! jag vill ju ha min mobil igen.. 

folk som inte kan ha en åsikt. jag frågar dig vad du tycker, INTE vad jag tycker. eller vad du tror att jag vill höra. stå upp för dig själv, annars kommer någon annan att göra det. och då är du körd.

så, nu har jag fått göra mig av med irritation. mamma säger att jag slösar energi åt sånthär i önödan så då skriver jag ner det istället.

Kommentarer
Postat av: elli

hahahah fan va söt bild när man ska kommentera,

2011-09-29 @ 20:22:45

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0