Karlgrens slakteri AB

Oj, den här veckan har bara sprungit förbi. Ändå har jag hunnit med ganska mycket.

I måndags kollade jag på träningen, hade ont i knät. Fick även en tid hos sjukgymnasten..

I tisdags så.. gjorde jag ingenting. 

I onsdags så skippade jag träningen och kollade tv hela dagen i stället. Kom även på att jag har ett PlayStation 2, så det spelade jag lite på.

I torsdags så gick jag till sjukgymnasten efter skolan, det är typ inget fel på mitt knä och efteråt tränade jag lite på Fysioterapin med mamma och Kela när jag ändå var där.

Idag har jag hunnit träna och laga mat. Fast jag har tagit en lite paus i min blodpalts-smet eftersom att jag råkade göra dubbel sats och därför måste lite mer blod tinas upp.
Det lär bli mitt mål under helgen, att äta upp all smet. I blodpaltsform då, inte rå.

Ska se om någon inte sover senare ikväll och vill umgås, med tanke på att alla mina vänner är sjuka.

Hejdå!




Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0