Men åh!

Okej, jag är på lite bättre humör nu, men jag känner fortfarande inte för att vara glad.
Jag har nyss klivit ut ur duschen så jag ska ta och smörja in mig samtidigt som jag kollar Friends with Benefits, det är en riktigt bra film! Dessutom är Justin så sjukt snygg så man dör! Typ som alla skidisar på våran skola, haha.

nä, nu ska jag hitta min mobil, för just nu är jag strandsatt med den äldsta mobil som kan existera. dessutom har jag halebop. blä.

att världen ska vara så orättvis. när jag ändå gnäller vill jag bara tillägga att jag också
vill kunna rita.
hejdå!!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0