If you just can put one foot in front of the other, everything will be okay.

Hej, har ni saknat mig?

Jag är den sämsta på att uppdatera när jag har mycket i huvudet, vilket egentligen borde vara de tillfällen då jag uppdaterar mest.

Jag vet inte riktigt vad jag vill med livet, jag trodde att jag hade allting planerat för det här året men nu händer bara allting så fort och jag hinner inte med.

Jag hade behövt plugga matte hela det här lovet, men jag for till Luleå istället, jag hann inte säga nej när de frågade mig om jag ville med. Hipps som happs satt jag på tåget i morse och nu kommer ångesten krypande. Och jag kan inte göra någonting åt den.

Idag ska jag gå på bio med Kela, hennes kompis och Elias, det ska i alla fall bli kul.
Imorgon blir det nog att gå på stan hela dagen och förhoppningsvis hitta något fint.

Ha en bra onsdag, hejdå!


Kommentarer
Postat av: melinda

Räkna matte hinner du göra nu till veckan som kommer!

2012-04-11 @ 18:57:58
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0