Imorgon far vi hem

Nu har jag varit här i luleå sen i onsdags och jag börjar bli lite less. Jag har gått på stan tre gånger och inte hittat någonting, ändå har jag slösat över 700 kr.

Nu ska mamma hämta upp mig och Kela så ska vi fara på stan ännu en gång, fast idag ska vi bara till någon bakbutik. Till eftermiddagen ska vi fira Elias (orsaken till att halva släkten är här) med cupcakes och tårtor och allt sånt där. Det ska bli jättegott.

Dessutom håller jag på att bli frisk nu, har inte haft någon feber alls igår eller idag, hostan och allting är också borta, bara huvudvärken kvar!

Ha en bra lördag, vi hörs väl någon gång!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0