Ripped jeans, skin was showing.

Kolla, jag skriver inlägg två dagar i rad!

Filmen vi såg igår var helt okej, är inte speciellt nöjd över böckerna heller faktiskt.
Sen fick vi gå hem i regnet som öste ner här i luleå. Kom hem genomblöt och kall, tittade på en film till innan jag gick och la mig.

Idag ska vi till storheden för att köpa en peruk till mamma, fråga mig inte varför för jag har ingen aning, och så ska jag köpa schampo på rusta. Vi var på stan hela dagen igår så det blir nog inget springande där idag, kanske imorgon.

Nu är jag tillbaka med de tråkiga inläggen igen, eller vad tycker ni?

Bjuder på en bild så att det inte är lika meningslöst..



Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0