Veckan som gått.

Sitter inne på Tallbackaskolan och hjälper mamma med att rensa papper och sånt. Jag har även tagit med mig min dator så jag göra bort lite skoljobb. Men snart är det slut med dem!

Kan även gå igenom veckan som gått så ni kan få en liten uppdatering med vad som hänt.

Måndag: Hade sovmorgon från matten och resten av skoldagen var som vanligt. Fotbollsträning på kvällen, gick ganska bra.

Tisdag: Skolkade för första gången i mitt liv och det ifrån sista lektionen (franska). Hade träning som gick bättre än förväntat.



Onsdag: Vanlig skola, inställd träning så vilade hemma med glass istället.. hehe.

Torsdag: Vanlig skola, kör och sen hade vi pluggfika på Alla tiders, väldigt mysigt. Fick även reda på att vårat matteprov var framflyttat!

Fredag: Skola till halv tolv som alltid, åkte hem och gjorde bort lite läxor. Hjälpte mamma att förbereda sig inför sin personalfest. Slutresultatet:


Lördag: Vaknade till american pancakes som frukost och har sedan städat som en galning. fick något ryck och rensade kylen, min garderob, städade toaletten och rensade tvättstugan. Somnade ganska sent till Sweet Home Alabama, det måste vara en av mina favoritfilmer.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0