A song to keep us warm

Igår var jag hundvakt åt Ippo. Av någon anledning hade han mer energi än vad han någonsin brukar, han fick gå på två långa promenader men ända var han inte nöjd. Han kissade i min säng, tuggade på en penna som färgade av sig på mattan, åt lim och rullade sig i bajs.

Nu idag är han hur mysig som helst och ligger här som en limpa och snarkar. Jag har redan varit ute på en promenad där han fick springa ganska mycket, för Ellis sover ännu och då är det så tråkigt att vara i lägenheten.



I alla fall så åker jag hem imorgon på morgonen. Då ska jag åka till lassarettet och ta bort mina stygn, sedan är det bara och vänta tills jag kan gå normalt igen. På eftermiddagen far jag till stugan och är hundvakt åt mina tre små monster i en vecka medans mamma, pappa och kela är i linköping/uppsala.

Nu ska jag gå och duscha och sen äta frukost, sedan ligger en helt oplanerad dag framför mig! Hejdå!


P.S. Skitmysig låt jag hittade igår, dock när jag kollade upp texten på den var den väldigt hemsk. Men, man kan bara njuta och inte lyssna på texten;  Radiohead – Exit Music (For A Film) D.S.

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jag tyckte den var bra! men alla tycker ju olika ;) Och ja, GOD DAMN HE WAS HOT! ;D

2012-08-10 @ 01:23:20
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0