Årets första dopp.

Igår gjorde jag något som jag kommer ångra resten av mitt liv, precis som första gången. Jag såg Paranormal Activity 3. Jag vet, hur dum får man bli?
Tur som var såg jag det självklart inte själv, men det var läskigt nog. Såg ettan förra året och tänker fortfarande på den ibland när jag är ensam hemma och hör konstiga ljud i huset.

För att väga upp mot den hemska hemska filmen ska jag idag se alla töntiga och romantiska och roliga filmer som någonsin gjorts.

Tidigare idag har jag och ellis varit på ett badställe som ligger ute på "landet" (som det kallas för här) i Frötuna.
Det blev också årets första dopp i det helt okej varma vattnet. Ippo fick också bada en liten stund.

Nu ska vi äta plättar till lunch och sen vet jag inte vad vi hittar på. Kolla en film kanske?


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0