a little bit in love with you

hej alla glada!

snart om typ tio minuter ska jag till faster för att äta köttsoppa, vilket ska bli sjukt gott!
idag har jag inte gjort någonting, bara läst och sjungit och till och med pluggat lite matte!

igår var jag med elli och emma och vi gjorde lite roliga grejer, sen kom några fler och då kollade vi Mean Girls. den filmen kan man ju aldrig bli less på. typ som bring it on, haha.

senare idag ska jag nog kolla en film eller kanske städa mitt rum som jag lovat mig själv att göra i typ en veckas tid. jag vill ju inte göra mig själv besviken..

ja, det har gått ett tag sedan jag bloggade sist men jag har mina anledningar. har inte riktig haft inspiration om jag säger det så. nu ropar mamma att vi ska fara så jag avslutar lite snabbt här, hejdå!




en fin katt i en fin lägenhet i en fin stad.

Kommentarer
Postat av: ellis

thank you :) kom hit snart igen!

2012-02-05 @ 16:23:56

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0