årdning och reda

Tänkte skriva ett litet inlägg här innan jag går och lägger mig..
(och nej, jag har inte råkat stava "ordning" fel, ville bara ha en rubrik på å)

Idag har jag varit väldigt oföretagsam occh bara läst och tittat tv. Matten har jag inte ens rört så jag undrar hur jag ska hinna med både den här veckan och nästa veckas matte på två lektioner? det blir nog mattestuga för min del på onsdag. och företagsekonomistuga, om det nu finns någon sådan. sen ska jag ta tag i samhällsuppgiften och historian när jag ändå håller på.

nej, det här inlägget skulle inte handla om skolan, utan hur mysigt jag har det i min lilla vrå just nu.
kolla bara,



så med det säger jag godnatt och hoppas ni alla får en trevlig vecka. för mig börjar den hos tandläkaren, så det kan vara både bra och dåligt. nu har jag i alla fall borstat tänderna som aldrig förr, tog minst en halvtimme.

Godnatt!







Kommentarer
Postat av: melinda

Åh, vad mysigt!!

2012-02-06 @ 10:07:29
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0