fettisdag!

är det seriöst bara jag som säger fettis-dag istället för fet-tisdag?

en perfekt dag för oss alla tjocka människor (i sinnet), men lite otur att just semlorna måste vara huvudsaken att äta, hatar semlor. tur att det finns kladdkakemuffins också!
just nu är mommo och moffa här för att fika just semlor med oss, och jag sitter helt utmobbad i vardagsrummet och kollar film. eller det är inte mobbing, det är självvalt.

är lite frånvarande idag, jag ursäktar för det. måste bero på min lack of sleep.
ja, ni kan få lite bilder på mig och viggo när jag ändå håller på..

hejdå!






Kommentarer
Postat av: melinda

Haha andra bilden..

Viggo: "NEEEEJ, låååååt mig vara!!!!"

2012-02-21 @ 20:19:09
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0