hos mommo å moffa

okej, min lördag blev lite bättre. jag tog en alvedon, bänkade mig framför tvn med ett usb-minne fullt med filmer och popcorn.

helt ärligt blev min lördag ganska så bra.

footloose är en film jag rekommenderar, fast jag hatar att alla ska vara så bra på att dansa, jag blir så sjukt avundsjuk..
nu ska vi precis fika mina bullar som jag kom över med hit förra veckan, sen tror jag att jag ska höra av mig till ellenor så vi kan jobba lite på franskan innan redovisningen imorgon. ja, vi har lyckats skjuta upp den en hel vecka.

sen hade jag velat träna, men det får också bli imorgon. men när polisen har lagat sitt trasiga löpband, då, då ska ni få se.

Tumblr_lyxn7zfcam1rnbgbko1_400_large

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-19 @ 19:44:36
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0