LKAB och matlagning

Förlåt, förlåt för att jag övergett bloggen i typ en vecka men min laddare till datorn är borta så mina enda chanser till lite batteri är när jag snor laddare av mina klasskompisar under lektioner. Som typ idag, tack emma!

Igår var engelsmännen här och våran klass skulle ta hand om dem. Vi for till LKAB på morgonen och det var väl lite indelat i början och så me det var kul att fara så pass långt ner i gruvan, har ju bara varit till matsalen några gånger.
Senare på eftermiddagen lagade vi mat med dem, blev totalt kaos i början men slutade jättebra. Hade väldigt trevligt och så fick man ju öva lite engelska!

Nu ska jag fortsätta skriva på historian så att jag blir klar någongång, hejdå.



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0